İnsan Kaynakları alanında, iki farklı modelde hizmet sunuyoruz;
Şirketlere Proje Bazlı Hizmetler
Bu modelde ihtiyaca yönelik hizmet veriyor ve istenilen sürede belirli bir ya da birden fazla projeyi hayata geçiriyoruz.
Interim Danışman (ihtiyaç duyulan süre kadar)
Bu modelde ise daha uzun vadeli kalıcı bir iş ortaklığı ilişkisi kuruyoruz. Haftanın belirli günlerinde ofisinizde hizmet veriyor ve şirket üst yönetimine ya da ilgili yöneticiye bağlı olarak çalışıyoruz. Bu modelin en önemli avantajı normal koşullarda birçok küçük-orta ölçekli şirketlerin ya da zaman zaman bazı sektörlerde büyük ölçekli şirketlerin dahi tam zamanlı istihdam edemeyeceği üst düzey profesyonelleri bu model sayesinde çalıştırabilme lüksü ve rahatlığına sahip olmasıdır.
Her iki model içinde sunduğumuz hizmetler şu şekildedir;
Şirketin tüm İK süreçlerinin, dolayısıyla verimliliğinin analiz edilmesi ve eksik ya da gelişim alanlarının tespit edilmesi ve üst yönetime bir iş planı ile sunulması,
Şirketin insan kaynakları sistemleri ve prosedürlerinin incelenerek eksiklerin piyasadaki en iyi uygulamalara paralel ve şirket süreçlerine en uygun olacak şekilde sistemlerin kurulması,
Yüksek Performans’a dayanan bir kültür yaratılması için gerekli İK altyapı çalışmalarının yapılması,
İş Hedeflerine uygun İK Hedefleri / KPI’ların tespit edilmesi ve İK bölümünün iş hedeflerine uygun şekilde yeniden tasarlanması,
İnsan Kaynakları departmanının sıfırdan kurulması ya da mevcut departman çalışanlarının yetiştirilmesi,
İşverenin Marka Stratejisi’nin kurgulanması ve hayata geçirilmesi,
Performans Yönetimi Sistemi’nin kurulumu,
Yıllık eğitim ihtiyaç analizi’nin yapılması ve buna uygun planlama yapılmasının sağlanması,
Liderlik gelişim programları tasarlanması (geleceğin lider kadrolarının oluşturulması için altyapı çalışmaları, akademilerin kurgulanması),
Koçluk ve Mentorluk Kültürü’nün yerleştirilmesi için altyapı oluşturulması,
Personel motivasyonunu ve verimliliği arttırıcı şirket organizasyonlarınızın planlanması,
Şirket organizasyonlarınızın tüm süreçlerinin planlaması ve yönetilmesine destek verilmesi,
Hizmet Kalitesi İyileştirme Modeli.